1. sraz - Lučkovice - 23.5. - 25.5.2014

 

Děkuji organizátorovi Milošovi za to, že jsme se mohli opět zůčastnit srazu s jeho partou. Bylo to opět faj a tentokrát nám přálo i počasí. Také díky za to, že jsem mohl použít článek který Miloš napsal.

 

VIII. sraz Iron Dogs - Lučkovice 2014

Sraz se konal 23. - 25.5. na vyzkoušeném místě. Po zkušenostech z loňského jsem dost s obavami sledoval předpovědi počasí. Byly z různých zdrojů různé, v nejlepší případě typu "nebude-li pršet, nezmoknem". Do Lučkovic jsme dorazil lehce po dvanácté hodině a ani jednou za cestou nezmokli. Nebyly jsme první. Na místě již byl tajemník klubu "Motorkářů na 60 let" Viragodědek Petr. Personál RZ již stihl poklidit apartmány, takže jsme se mohli ubytovat. Rozpis ubytování byl na dveřích kanceláře, takže nebyl problém i když Petra - vedoucí RZ ještě někde kmitala a neměla na nás čas. Oficiální příjezd měl být až od 14 hod, takže jsme byli poněkud "nadčasoví". Od 14 hod byl otevřen bufet a začali se sjíždět účastnící. Po 14 hod také začalo trochu pršet, takže ne všichni měli takové štěstí se suchem jako my. Deštík nebyl prudký ani dlouhý. Jinde prý bylo hůře. Bylo teplo a tak čas do večeře byl vyplněn vítáním přijíždějících a konzumací různých nápojů, převážně piva. Personál kuchyně opět nezklamal - k večeři byla vepřová s knedlíkem a zelím. Po večeři se klábosilo, smálo, diskutovalo.... a postupně jsme se odebírali "do kanafasu", vyspat se na sobotní hlavní program. Po snídani jsme seřadili motorky a v půl desáté podle časového plánu vyrazili přes Blatnou do Písku. Brána Zemského hřebčince byla již otevřená a my zde mohli bez problémů zaparkovat. Vzápětí dorazil náš průvodce, pan MVDr. Sedláček, bývalý ředitel hřebčince. Lepšího průvodce jsme si asi přát nemohli. Věděl o koních, historii hřebčince a ostatních věcech s tím souvisejících snad naprosto vše. Není divu. Říkal, že se pohybuje kolem koní bezmála šest desítek let. Hřebčinec je zajímavý i architektonicky. Koně byli úžasní. Někteří nebyli v boxech, přesto byli hodní, klidní, prostě vychovaní a nezkažení. Dozvěděli jsme se spousty zajímavých věcí a mohli si koně i pohladit. Po prohlídce jsme se přesunuli do hotelu Biograf. Parkovací dvůr a stodola již byly připravené. Petr rozdělil kolektiv na dvě části. Ta méně hladová se šla podívat na Křižíkovu vodní elektrárnu, hladovější na oběd, pak došlo k výměně. V muzeu - elektrárně se nás ujal jeho provozovatel pan Anděl. Prohlídku zahájil velmi obšírným výkladem od historie až po současnost. Pak jsme si prošli celou expozici samostatně prohlédnout. Po prohlídce jsme se vrátili do hotelu, kde už pro nás byl připraven, podle mně, chutný oběd. Po obědě jsme ještě měli v časovém plánu "vůli", které někteří využili k prohlídce píseckého náměstí. Opět přesně na čas jsme vyrazili do Mirotic na vyhlášenou nejlepší okresní, či krajskou zmrzlinu. Samozřejmě se vyskytl problém v koloně. Nezpůsobil jej nikdo z našich obou klubů. Dostavil se opět řidič motocyklu HD Sportster - stejný se kterým byly problémy při loňské jízdě z Lučkovic do Plzně. V koloně jel chvíli vlevo, chvíli vpravo, čímž musel nepochybně způsobit velikou radost všem za sebou, kteří se museli přeřadit po každém jeho novém nápadu. Vrcholné dílo předvedl na křížovatce u Zvíkovského podhradí. Tam jsme vjížděli z vedlejší na hlavní a on se umístil tak šikovně, že mně, jako vedoucímu jezdci, zcela zakryl výhled do křižovatky. Po příjezdu do Mirotic jsem jej celkem mírně upozornil na chyby. Se zlou jsem se potázal. Dozvěděl sem se, že jsem samozvaný vůdce a vysvětlil mi, co všechno sem dělal špatně (např. při výjezdu z parkování v hotelu jsem dal svůj motocykl jako první - asi nepochopil, že vedoucí jezdec jede vpředu). Poněkud se mně jeho chování dotklo a přestal sem být laskavý. Zastal se ho jeho tatínek na V3. Jako jediný, ostatní přítomní dali za pravdu mně. Nebudu to dále rozebírat. O minulé zkušenosti s těmito dvěmi řidiči motocyklu si můžete přečíst v reportáži z loňského Lučkovického srazu. V Miroticích byla oficiální společná jízda ukončena a odjezd zpět do RZ byl jak kdo chtěl. Jedním důvodem byla jízda kolem benzínové pumpy, kde někteří chtěli dotankovat. Druhým velmi špatná asi 6 km dlouhá silnice z Mirotic do RZ. Ještě jsme chvíli "pokecali" se Starcem Petrem, který se za námi přijel podívat na skok z chatičky a vyjeli zpět. Před námi se objevil opravdu černý, zle vypadající mrak, pod nějž směřovala naše cesta. Stihli jsme to na poslední chvíli. Dojeli jsme, já se převlékl z moto do letního, šel pro pivo a na cestě do chatky už mi začaly pivo ředit dost velké kapky vody. Večeře byla opět dobrá - masová směs s bramboráčky. Po večeři jsme se zase posadili, pohovořili, nápoje konzumovali, ale tolik elánu jako v pátek už v tom nebylo. Ono ten pocit předzvěsti nedělního loučení, alespoň pro mně, vždycky není nic moc. V neděli dobrá snídaně doplněná česnečkou (asi bych jí udělal česnekovější - žlučník mi, ťuky ťuk, zatím slouží), ale chutnala mi. Po snidani kafíčko, balíme a vracíme lůžkoviny. Já se šel ještě rozloučít s vedoucí Petrou a poděkovat jí, poděkoval jsem také v kuchyni. Pak nasedáme a jedeme domů. Pokud mám zprávy, tak se všichni vrátili v pohodě. Děkuji všem za příjemné setkání, bezva atmosféru a zase někdy, někde na shledanou.

Miloš


Tohoto srazu se zůčastnili: 

atlan s manželkou, belinda, biker.all, Endy58, Fajc, Fí-ďas, Fíra, chemiknakolech s manželkou, izidorkulič, jahanka, JanekAkvarista, Jaruš52, Jaryci, JISOSO, Kajman49, Lamaya s Aničkou, loban, Medy2, Méťa47, Milamoto, Milos1, Míra44, Neep, pája47, Phil_Marlowe, Růža53, saporo, skyair s Aničkou, vaky, Viragodědek, WEN52, ZdeněkZsP, Mirek Hrdlík,  

Přijeli se na nás také podívat :   

Čimelice, dedacis, dědazdenda, Kareš, Kavec47, Mann53, Stařec Petr, šabik,  

Fotky a videa z tohoto srazu.

 

Jaruš52

 

dědazdenda

 

Viragodědek

 

Mann53 

 

Kavec47 

 

Jaryci

 

skyair    

1 komentář:

  1. Výborný sraz,s partou výborných lidí. Díky Miloši a Petře! Endy58

    OdpovědětVymazat