11.10.2014 - výlet do Lipnice nad Sázavou


Tak Vaky opět nezklamal a na našem fóru na " Motorkáři cz " se objevila tato zpráva.

Tak jsem zase hledal na mapě a našel jsem Lipnici nad Sázavou rodiště Jaroslava Haška a tak si myslím že by nebylo špatné se tam podívat. Dle prognózy počasí to vidím na sobotu 11.10.2014.

A účastnícu si to zase užili a zůčastnil se ho po kratší přestávce kamarád Vláďa - kavec47

Přijeli:

Alone, boruli, esvéčko, Fíra, Hrabě-poky, izidorkulič, JanekAkvarista, Jaryci, Jobik, Kája51 s Janinou, KarelHD, Kavec47, LUSO, Máry48, Milamoto, Mirek42, sanyťák, vaky, WEN52, 
 



fotky a videa od účastníků

boruli

kavec47

WEN52

1 komentář:

  1. Dobrý večer. Som Dušan Gregor a bývam pri Žiline v SR. Sledujem tieto stránky už dlhšie a páčia sa mi. Je možné,že v záujme spoznávania Vašej a kedysi i mojej krajiny by som sa zúčastnil nejakej akcie. Dal by som vedieť. K tejto konkrétnej akcii dovoľte iba poznámku : Lipnica nebola rodiskom Jaroslava Haška -tam sa skončil jeho plodný život. Vlani uplynulo 130 rokov od jeho narodenia-bol som sa tam pozrieť.Prajem Vám trpezlivosť pri čakaní na ďalšiu motosezonu,čo možno najpevnejšie zdravie a mnoho bezproblémových kilometrov kolesami na cestách.

    OdpovědětVymazat