2. sraz - hotel Dolte - 12.6. - 14.6.2015

Tohoto setkání se zůčastnilo 82 členů a příznivců

Členové:

Alone, AP53, belinda, Bodlina1949, Bronko s Vendulkou, dědaStanda, dědoušek s kamarádama, dědkulín, Denyn s Bohuškou, Domi.1, EMI111 s Janou, Endy58, Fik52 s Jiřkou, Fíra, Goodmen60, hana15, Hrabě-poky, Irena.iris, izidorkulič, JanekAkvarista s Hankou, Jindra47, Jirin + 1, Jobik, Jurabrno, JVK, kabernetik s Alenkou, Kája51 s Janinou, Kareš, Kobra17, lachtan123, Lamaya s Aničkou, Lelusek, lilka, Lubek1, Makája01, Méťa47, Mirek42, motodedek, motodedekMilan s Majkou, Neep s Jaruš52, Opida, PadlýAnděl s ĎáblíkemPadlýho, pája47, Pedro18, petasek s Ivou, Phil_Marlowe s Lianou, prosos, Ráček s Jájou, samotář47, sanyťák, saporo, spacírek47, skyair s Aničkou, šéfíček, Tramp52, vaky, Viragodědek se Zdeňkou, Votec s Miládkou, WEN52, 44822Tom se Zdeňkou,

Příznivci:

Václav Přikryl, Josef Šimek + Jana,

Máme za sebou druhý letošní sraz a zase je to na mě, abych se pokusil sepsat o tomto setkání pár řádků.
Bylo by dobré, kdyby se našel někdo další z účastníků, který napíše, jak tento sraz viděl on. Aby to nebyl stále jen můj jednostranný pohled.
S návrhem na tento sraz v hotelu Dolte přišli už v říjnu loňského roku  Méťa 47 a AP 53.

V kalendáři jsem měl zaznamenaný termín 12. – 14.6. a tak jsem v týdnu před tímto víkendem toužebně vyhlížel  optimistickou předpověď  počasí . Předpověď se stále měnila, ale v pátek ráno nám počasí přálo a já se s baťůžkem Zdeňkou vydal směr Jeseníky.  Měli jsme před sebou 300 km a pro Zdenu to byla premiéra tak dlouhé trasy.  I tentokrát jsme to měli na sraz ze všech členů skoro nejdál. Cesta nám pěkně ubíhala, provoz nebyl velký a tak jsme po několika zastávkách kolem čtrnácté hodiny dorazili do cíle v hotelu Dolte.

Někteří naši členové dali přednost ubytování v přilehlých chatkách.

U hotelu už posedávalo pod deštníky spousta kamarádů a kamarádek  a někteří se už chladili v bazénu.

Přivítali jsme se, šli se ubytovat, spláchnout pot a potom jsme se přidali mezi ostatní ve stínu slunečníků. Přijížděli stále další účastníci a tak to bylo vítání na pokračování.  Byli mezi námi i tací, kteří se při ubytovávání pěkně nadřeli.

Čas nám při tom povídání a vítání rychle utekl a už tu byla příjemná a usměvavá obsluha hotelu, která nám roznášela avizovaný guláš k večeři.

K večernímu programu měla přispět také živá hudba. Tato rocková kapela si určitě hezky zahrála, ale hrála tak hlasitě, že většina našich členů raději seděla venku pod deštníky, aby si mohla povídat. Tuto hudební produkci uvnitř restaurace sledovalo jen několik silných jedinců. Před půlnocí jsme se někteří začali rozcházet a byli jsme rádi, že hudba po půlnoci skončila svou produkci.

V sobotu ráno jsme posnídali a připravovali se na naplánovanou vyjížďku.

Počasí nám přálo a tak kolona vyrazila směr Jeseníky.

První zastávka byla na pumpě, kde zájemci dotankovali své stroje.
Potom jsme pokračovali na první zastávku vyjížďky. Bylo to na parkovišti u restaurace Koliba v Bobrovníku kousek od Lipové – lázně. Zastávku jsme zkrátili, abychom se nepletli běžcům, kteří se tam právě rozcvičovali před startem letošního ročníku běhu na Šerák. Obdivovali jsme některé účastníky tohoto běhu, svým věkem by mohli být členy našeho spolku.

Zde jsou některé naše dámy, které zdobí naše řady.

Další zastávkou byla Karlova Studánka s nejčistším ovzduším naší republiky. Ochutnali jsme tam i vodu z tamního pramene.

Poslední zastávkou této vydařené vyjížďky byla rozhledna v Nové vsi. Za přispění EU tam mají moc pěknou rozhlednu s překrásným výhledem.

Po příjezdu zpět na hotel jsme zaparkovali motorky, převlékli se do civilu a zasedli pod slunečníky  abychom se občerstvili. Někteří z nás opět využili možnost vykoupat se v bazénu.

Že by se nám děvčata vracela do dětských let?

A ještě sem musím dát fotku, která je pro našeho Mirečka charakteristická.

V neděli po snídani se pravidelně loučíme a odjíždíme domů. Pro většinu zúčastněných  to tak bylo i tentokrát, ale malá skupinka měla před sebou ještě jeden výlet.

V Ostravě – Orlové máme kamaráda Majka, který je jedním ze zakládajících členů našeho spolku a také organizátorem několika našich srazů v minulosti. Mirek se už ze zdravotních důvodů nezúčastňuje našich setkání a tak jsme využili příležitosti, že to ze Sobotína není do Ostravy tak daleko a naplánovali jsme jeho návštěvu.

Po rozloučeni se s těmi co odjížděli domů se skupinka 8 motorek a jednoho auta vydala směr Orlová. Před polednem jsme v sestavě Virágodědek se Zdeňkou, Lamaya s Aničkou,  petasek s Ivou, Kobra17 s Pedrem18, vaky, saporo, Kareš, dědkulín a JVK dorazili k Majkovi na zahradu. S Majkem jsme se dlouho neviděli a tak přivítání bylo velice srdečné.

Paní Satorová už byla na náš příjezd připravená a začala hned servírovat oběd. Uvařila nám výborný segedýnský guláš s knedlíkem a Mirek nás k tomu zásoboval chlazenými nápoji. Paní nám ještě také ke kávě upekla dva druhy moučníků a tak jsme se měli jak na zámku. Když jsme popíjeli kávu tak ještě dorazili Milamoto s Jaryci a miko. Byli na výletě na Slovensku a tak se na tuto akci zastavili při cestě zpět.

Čas návštěvy uběhl velice rychle a my jsme se museli chystat k odjezdu. Kobra s Pedrem jsou z Ostravy a tak to měli domů kousek. Lamaya s Aničkou, petásek s Ivou a JVK vyrazili k domovu a my ostatní jsme se vraceli zpět do hotelu Dolte, kde jsme měli domluvený ještě jeden nocleh. Před koncem cesty jsme trochu zmokli, ale dalo se to vydržet. Do hotelu nás přijelo 9 a byli jsme jediní hosté hotelu. Po večeři jsme chvíli poseděli a s ne zrovna dobrou předpovědí počasí na pondělí jsme šli spát.
Pondělní ráno nás vítalo zataženou oblohou a mrholením. Po snídani jsme si zabalili, oblékli si nepromoky, rozloučili se a vyrazili směr Ústí. Drobný déšť nás provázel jen na začátku cesty a pak se počasí umoudřilo a mimo nárazového větru to už až do Ústí bylo v pohodě.

Tak ještě moje malé zhodnocení.
Sraz se vyvedl a na vyjížďce jsme po pěkných silnicíh navštívili zajímavá místa. V hotelu nám bylo fajn a obsluhující děvčata a ostatní personál se o nás vzorně starali.
Můj baťůžek cestu přežil a vypadá to, že mě bude na srazech doprovázet stále častěji.
sepsal Virágodědek

Odkazy na fotky a videa účastníků.