4.8.2015 - výlet s Fí-ďasem


Trasa: Mnichovo Hradiště, Turnov, Tatobity, Semily, Železný Brod, Tanvald, Kořenov, Jilemnice,   Nová Paka, Jičín, MH. celkem asi 180 km. Navštívíme nejnižší rozhlednu v ČR, pak muzeum a další zajímavosti související se známou postavou Járy Cimrmana. Každý účastník by měl mít s sebou malý kámen z okolí bydliště.

Já jsem na tomto výletu bohužel nebyl a tak nemůžu vložit žádný komentář.


Z fotek jsem se pokusik dát dohromady seznam účastníků. Pokud jsem na někoho zapoměl, tak dejte věděta já seznam doplním.


Bigbel, boruli, dědazdenda, divoch60, Fanda, Fí-ďas, Hrabě-poky, izidorkulič, Kareš, Kavec47, KodlB, kodl535, Kopejsko, kokin01, Lamaya,  Manysek, Máry48, MichaelHD, motobaba, motodědekMilan, pája, Pavelmazel, petasek s Ivou, sanyťák, saporo, Taťka, vaky, WEN52, zajicjedna, ZURBIS, 


Virágodědek


Odkazy na fotky

dědazdenda

WEN52

motobaba

kavec47

1 komentář:

  1. Byl jsem taky na výletĕ,bohužel nás asi 10 jelo po půlce akce jinam

    OdpovědětVymazat