Srazy




Hodnocení srazů.


Zlomená ruka mi nedovoluje provádět všechny manuální práce a tak mám více času na brouzdání na našich stránkách. Při tom jsem zjistil zajímavou věc.


Při prohlížení reportáží ze srazů v minulých letech se mi líbilo, že u velké většiny se našli účastníci, kteří v komentářích zhodnotili proběhlý sraz. Myslím si, že to organizátoři srazů rádi četli a mohlo se to brát i jako poděkování za jejich práci. Každý rok to bylo kolem 40 – 50 příspěvků.


A letos rapidní změna. Za letošní rok zatím pouze 3 příspěvky. Tak to vypadá, že to všichni bereme za samozřejmou věc, že se o nás někdo stará a připravuje pro nás společná setkání. Vždyť to ale začíná být s organizací stále složitější při počtu, co nás na srazy jezdí a tak by bylo určitě vhodné krátce v příspěvku poděkovat a zareagovat na proběhlé setkání.


Je pravda, že někteří z nás napíší na naše fórum, ale myslím si, že by bylo vhodnější to prezentovat na našich stránkách, kde je to přehlednější než v tom množství příspěvků na vlákně.


Virágodědek

7 komentářů:

  1. Můj naprostý souhlas. Nedávno jsem o tom přemýšlel. Opravdu je zřejmě považováno za samozřejmost, že někdo udělá něco pro ostatní. Zase na druhou stranu je to asi normální. Jsou tahouni a jsou pasažéři. Je takové úsloví: Jsou dva typy lidí, jedni, kteří hledají cestu vpřed a druzí, kteří sedí a ptají se, proč se to neudělalo jinak :-) Miloš

    OdpovědětVymazat
  2. Jak řekl chudý poustevník Rudy Schrédr v Kytici (Suchý): "Dobrý skutky na tomhle světě dělají pořád stejný lidi." :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidíš, Petře, k čemu může být dobrá taková zlomená ruka :-P Máš čas na samé dobré nápady a připomínky :-)) Letos jsem byla jen na dvou srazech - u Páji a ve Zlíči - a oba srazy jsem pochválila na našem fóru. Teď tak činím i tady: Velký dík organizátorům, v případě Páji samosébně i jeho rodině!!! Takový servis nemají ani v Grandu! Bylo to špíčkové. Iris je šikulka, to se ví, patří jí velikánský dík za Mikulášskou ve Zlíči. O to větší, že k tomuto koutu mám velice silný osobní vztah. Motobaba

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za bezva Mikulášský sraz v Zlíči byl moc pěkný. Bohužel jsme s Janou přijeli až v sobotu, v pátek měl kamarád 60 narozeniny. Protože čtu, že je lepší prezentovat se na našich stránkách mám dotaz na Petra, nevím jak na stránky přidat fotky, na vlákně to jde ale tady nevím.
    Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky na naše stránky můžu vkládad jen já. Proto pokud chce někdo zveřejnit své fotky tak posílá odkaz na fotky mě a já to vkládám. Odkaz na Tvé fotky už jsem vložil do článku o srazu

      Vymazat
    2. Petře nedubluje tahle stránka stránky "srazy a výlety"? Hodnocení někdo píše tam a někdo sem.
      Podle mě je to tam vhodnější, protože je to vždy ke konkrétní akci.
      Je to jenom návrh :).

      Vymazat
    3. Toto téma jsem sem dál jako postesknutí nad tím, že se přestaly psát příspěvky k jednotlivým srazům. Nechtěl jsem, aby se hodnocení jednotlivých srazů psala sem.
      Ještě jednou jsem si to po sobě přečetl a myslím, že je to napsáno srozumitelně.

      Vymazat