1.10.2016 - Posvícenské setkání v Českém Brodě



I letos pozval Hrabě-poky naše členy do jeho restaurace v Českém Brodě na posvícenské posezení.

Když vidím tu účast, tak mě to opravdu mrzí, že jsem se tohoto setkání nezůčastnil. Proto také nemůžu napsat, co se na tomto setkání dělo, ale pokuď by mi někdo ze zůčastněných poslal o tomto setkání pár řádků, tak to velice rád vložím. Jsem zvědav, jestli někdo vyslyší moje přání. 

 
Z fotek jsem se pokusil dát dohromady seznam těch, co si pochutnávali na kachničkách. Koukám, že to bylo mezinárodní setkání.

Alone, BobyShrekOLD, boruli, Bterč, cibar, divoch60, Doltonolda, Esvéčko, Gedžitka, Haspepík, Hrabě-poky se Sašou, KarelHD, Kareš, macgyver, Maroš57, michaelhd, Milos1, pája47, paullo61, pedro51, Petasek s Ivou, Pete45 s JankouK, Ruda53, sanyťák, saporo s Jitkou, skyair s Aničkou, Slon-Petr, šéfíček, škorpion12 s Vlastou, vaky se Zdeňkou, vendis51 s Majkou, WEN52, zajicjedna,

Když to sečtu, tak jsem se dopočítal k počtu 41.

Odkazy na fotky:

saporo

WEN52

Milos1

Pete45

4 komentáře:

  1. Petře, účastníky u "zajíce" neznám. Viděl jsem je poprvé. Ale zcela vpravo, vedle mě, je adept-budoucí žadatel a následně čekatel /56 let/, Pavel Pavlík z Hradce Králové. Jel ze zájmu a moc se mu akce líbila. Zdraví Jarda-šéfíček

    OdpovědětVymazat
  2. Petře, shrnul bych to slovy: "Dobře jedli dobře pili, dobrou vůli spolu měli" :-) Miloš

    OdpovědětVymazat
  3. Petře je to Majka.Vendis

    OdpovědětVymazat