15. - 16.7.2017 - setkání v hotelu SEN

Osvědčený pořadatel Kareš nám dohodl v hotelu SEN uspořádání již 6. ročníku setkání našeho spolku. Termín byl zamluven na 15. - 16.7.2017.
Bohouš mi udělal radost. Ne jen, že pro nás zajistil tento sraz ale také mi dodal níže uvedené zhodnocení, za což mu patří můj dík.

Tak máme za sebou  6. sraz v hotelu S.E.N.. Po počáteční nejistotě, že se nám letos nevydaří počasí, které slibovalo chladno a déšť, se Svatý Petr umoudřil a vše bylo ku spokojenosti všech.
Jako každý rok byl sraz mezi 10.oo - 12.oo na velkém parkovišti s tím rozdílem, že svačina a oběd byli již ve Swiss-restaurantu. Po příjezdu a ubytování / někteří chvíli čekali/ jsme se  sešli a ve 13.oo hod jsme vyjeli na cca 50 + 50 km vyjížďku do Nové Vsi pod Pleší, za to patří dík Jiřímu Bašnému, který tu trasu vymyslel a také celou kolonu bezpečně dovedl tam i zpět.V Nové Vsi pod Pleší  jsme si za 30.-kč prohlédli TRABANT MUSEUM. Na cestě tam, byli dva malé pády ,  byl to Špacírek a Saporo. Nic se nestalo, což je nejdůležitější. Na zpáteční cestě nás trochu nadháněly mraky, ale vše jsme stihli.
Panák proti odjezdu nebyl, nenašel jsem sponzora. Odpoledne se také přestěhovali novomanželé Forstovi do Svatebního Apartmá, čím jsme jim prý udělali radost. Ještě jednou jim přejeme hodně pohody a ať jim to vydrží co nejdéle.
Od 18.oo hod byla pro nás připravena Garden Party All includid. Snad mohu konstatovat, že byla kvalitní a všeho velký dostatek. K tomu nám hrala skupina Skaláci a soudě podle skotačících párů  se kapela líbila a  plně zapadla do atmosféry a pohody večera.
Vše skončilo bohatou nedělní snídaní v hotelové restauraci a po zaplacení všech extras se všichni kolem 10.oo rozjeli k domovům.
Podle reakcí těch, s kterými jsem se ráno setkal konstatuji, že se sraz opět vydařil a parta motorkářů nad 60let se  bavila na úrovni, kterou si zaslouží.
Kareš.

p.s. jsou-li připomínky, prosím o sdělení na můj e-mail, ještě jednou dík, že jste všichni přijeli a hezký zbytek léta a zase někde AHOJ !!!!!!

Tohoto setkání se zůčastnili tito naši členové.

Alone se Zdeňkou a synem Martinem, Atlan s Janou, belinda, boruli, Bronko s Vendulkou, ĎáblíkPadlýho, Denyn s Bohuškou, Domi.1, EMI111 s Kukačkou, Fik52 s Jiřkou, Gedžitka, Hrabě-poky se Sašou, izidorkulič, jahanka s Hankou, JanekAkvarista s Hankou, JankaK, jikrun, Jindrix s Hankou, Jirnys, Káňa140 s Bohunkou, Kareš, Lamaya s Aničkou a dcerou, Leoo1200 + 1, luhen1, macgyver, Milka52, PadlýAndel, Pete45, primavera s Pilotkou62, samotář47, saporo, skyair s Aničkou, spacírek47, starýučitel, strejda, Šabik s Milenou, šéfíček + 1, Tata Shadow s Vlaďkou, tdm9 s Věrkou, vaky se Zdeňkou, Virágodědek se Zdeňkou, Vojta8,

Přijeli se na nás podívat:

cibar, fík1943, Haspepík, kodl535, Taťka

Také přijel Jib, kterému patří velký dík za přípravu a vedení celé party na vyjížďce.

JanekAkvarista to za nás všechny zdodnotil:

Bohouši, i my ještě jednou děkujeme za vydařený sraz v Senohrabech. Poděkuj za nás i Tvým kamarádům - muzikantům z Humpolce. Zase jsme se pěkně vyblbli.

Naši novomanželé Jirka s Marcelkou se dočkali překvapení. Měli ubytování, které si zasloužili.

Marcelka si to užívala

Tentokrát se společná fotka nekonala v hotelu ale na společné vyjížďce. Tak jsou na této fotce jen ti, co se zůčastnili.

Letos se našeho setkání a také vyjížďky zůčastnil čtyřhohý motorkář.