4. - 6.8.2017 - Sraz v HausAlpinu - Rakousko






Tento pátý letošní sraz byl pro náš spolek vyjímečný. Byl mimo republiku a hlavně přijeli všichni, co se přihlásili. A bylo nás opravdu hodně. Napočítal jsem 74 kousků.


Pokusím se pár řádky popsat, jak jsem to viděl já.


Proto, že jsem to měl z Ústí 500 km, tak jsem velice rád využil nabídky Aloneho se Zdeňkou na možnost přespat u nich na chalupě a tak si cestu na hranice rozdělit.

Ve středu večer jsem si zabalil a ve čtvrtek po poledni za deště jsem vyrazil směr chalupa v Kamenici u Orlické nádrže, kde jsem měl slíbený azyl. Déšť mě provázel až do Prahy, ale zbytek cesty už byl za sucha. Po příjemně stráveném večeru jsme šli spát s očekáváním, jak bude ráno. Ráno po sedmé jsme v počtu dvou motorek vyrazili směr Nové Hrady kde u pumpy Papoil bylo místo setkání skupiny, kerá měla pod vedením organizátora toho srazu Růži53 pokračovat směr HausAlpin. 


Samozřejmě se přesun do Hradů neobešel bez deště.

Růža měl naplánováno, že povede z Nových hradů skupinku asi 10 členů, ale sešlo se nakonec 16 zájemců a tak se řešilo jak cestu zorganizovat abychom moc nepřekáželi v dopravě. Vyjeli jsme nakonec společně, ale naplánovali se dva vedoucí pokud by jsme se roztrhli. A došlo k tomu velmi brzy. První skupina pod vedením Růži nám poodjela a tak bylo na mě, abych zbytek party vedl já. Ale moc se mi nevedlo a tak bylo štěstí, že byl v naší skupině maratonec, který mě nahradil a zdárně nás dovedl k mýtné bráně před horskou silnicí Tauplitzalm která vede z Bad Mittendofu  na parkovišti kousek od cíle naší cesty. Druhá polovina páteční cesty už byla za slunečného počasí a tak jsme si jí mohli vychutnat. Za mýtnou bránou jsme se už rozdělili, abychom si horskou silnici projeli každý podle libosti.

Po dojezdu na HausAlpin jsme se mohli pozdravit s kamarády, kteří byli rychlejší jak my a už se občerstvovali po dlouhé cestě pod slunečníky před chatou. Tak jsme se ubytovali a rozšířili jejich řady.









Já jsem průběžně kontroloval účast a dopisoval do seznamu jména kamarádů, kteří postupně dojížděli. Někteří dojížděli už za tmy a měli problém na chatu trefit. Hodně pozdě večer už scházel jen Bterč, který se ztratil partě, s kterou jel a tak jsme měli obavy kde skončil. Nakonec se našel a to už bylo opravdu hodně pozdě. K dobré zábavě pátečního večera přispěli Růžovi kamarádi, kteří hráli a zpívali k tanci a poslechu.



Na sobotu nebyl naplánovaný žádný společný program a tak záleželo na každém, jak se zabaví. Samozřejmě došlo na společné focení.
Příprava na focení


A takto to dopadlo


Postupně odjížděly z parkoviště skupinky na vyjížďky a odcházely partičky na vycházky po okolí. 



Všechny nás sledoval všudypřítomný skot.

Já s dědkulínem a Karešem jsme se vydali na menší okruh kolem chaty. 


Bohouš znalý okolí nám dělal průvodce. Po cestě jsme potkali MotodědkaTondu s Mahulenou


navštívili dvě občerstvovací stanice a na první jsme se potkali se samotářem a Domi.




Nejdelší sobotní vyjížďku měl dědeknavrátilec, který si doma zapomněl léky a tak se projel do Prahy a zpět. Slušných 800km. Odpoledne se sjížděli a scházeli kamarádi, všichni plni zážitků. Můj obdiv patří partě pod vedením Růži, kteří se vypravili na ten největší kopec v okolí chaty.

 
Měli z něj nádherný výhlad.

Večer se opět sedělo, povídalo a tančilo a řešilo, co bude v neděli v den odjezdu. Předpověď totiž nevěstila nic dobrého a tak už si někteří domlouvali prodloužení pobytu o jeden den. Na pondělí už totiž byla předpověď příznivější.

A předpověď na neděli se nemýlila. Jak pravil klasik – chcalo a chcalo. I přesto se domluvené skupinky loučili a vyráželi vstříc nepřízni počasí.


Ani teplota nebyla příjemná.


Do pondělka nakonec zůstalo kolem 23 členů, kteří se snažili neděli nějak přežít. 


Na procházky to nebylo a tak jsme to proflákali na chatě. Naštěstí v televizi dávali motocyklovou velkou cenu z Brna a tak nám čas rychleji utíkal.


Bohužel se v HausAlpinu nedá přes den koupit nic k jídlu a i pitný režim jsme mohli obnovit až od 16:00. Toto bylo pro nás překvapující zjištění a v tomto vidím rezervu, kterou by mohli v chatě napravit.
Večer jsme opět poseděli a spát jsme šli s nadějí, že ráno bude líp a na cestu domů nebudeme potřebovat nepromoky. Stále jsme sledovali předpověď počasí na obrazovce.


V noci to moc nadějně nevypadalo, ale kolem osmé se vyklubalo sluníčko a nálada se hned zlepšila. 
Smůlu měl LUSO, kterému na sobotní vyjížďce přestala dobíjet motorka a tak musel řešit její dopravu domů. Využil toho, že Saša od Hraběte byla autem a vzala ho v neděli ráno do Prahy, tam si půjčil od saporova syna přívěsný vozík a v pondělí ráno už byl zase na Alpinu. Tak jsme mu ještě před naším odjezdem pomohli naložit a on hned vyrazil zpět do Prahy.

 
Odjez byl opět ve skupinkách a já se vydal na cestu s dědkulínem a Karešem, který byl naším vodičem. Vyjeli jsme kolem deváté a trasou využívající Rakouské dálnice nám cesta svižně ubíhala. První se ve Voticích oddělil dědkulín, před Prahou Kareš a pak už to bylo jen na mě dorazit v pořádku domů. To se mi povedlo a po 500km jsem byl v 16:00 doma v garáži.

Doma jsem si pustil počítač a sledoval komentáře na našem fóru a vyhlížel zprávy o návratu našich členů. Zpráv zatím moc nepřišlo a tak doufám, že se všichni dostali v pořádku domů.

Na závěr ještě jednou poděkování Růžovi, jeho kamarádům hudebníkům a všem co přijeli a přispěli k dobré náladě.

Virágodědek

Pokud by chtěl někdo ze zůčastněných něco doplnit, tak stačí mi to poslat a já to velice rád vložím.

A kdo se tohoto setkání zůčastnil.

Naši členové

Alone se Zdeňkou, AP53, Atlan s Janou, Bterč, DedaSedos, dědeknavrátilec, dědkulín, Domi.1, Edrig, Fajc, hana15, Hanys50 s Alenkou, Hrabě-poky se Sašou, JanekAkvarista s Hankou, JankaK, JardaSku s Kristinkou, Jarys55, Josef_GS_1200, Jurabrno, Kaja51, Káňa140, Kareš, kokin01, Laďa s Helenkou, ladinhlad s Jiřinkou, lachtan123, Lamaya s Aničkou, Leo1200, lilka, Lubek se synem Milanem, LUSO, maratonec, Milka52, motodědekMilan s Majkou, MotodědekTonda s Mahulenou, motokapr s Jitkou, Opida s Lubou, Pete45, prr s Alenkou, Růža53, samotář47, saporo, skyair s Aničkou, spacírek, standa55 s Janou, škorpion12 s Vlastou, vaky, vendis51, Virágodědek, zajicjedna, zajíctři,

Příznivci

Banditpavel, Dornica Ladislav, Jeníček Oto, milošk, Schmelzer Konrád a Suchá Květa,


Odkazy na fotky

saporo

Pete45

spacírek47

samotář47

Leo1200

skyair

Opida 

JanekAkvarista

Virágodědek

MotodědekMilan

1 komentář:

  1. Petře, moc hezky jsi to napsal, jako bych tam byla :-) Iva

    OdpovědětVymazat